Heb je een klacht over mij of mijn praktijk, dan is dat erg vervelend. Spreek mij er gerust op aan als je vindt dat iets niet prettig gaat. De Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) schrijft voor dat in eerste instantie ik als jouw zorgaanbieder moet proberen een klacht of geschil met jou op te lossen, binnen een maximale termijn van 6 weken. Komen wij er samen binnen die tijd niet uit, dan kun je per email contact opnemen met de klachtenfunctionaris van mijn beroepsvereniging NVTCG Zhong. Lukt het met bemiddeling van de klachtenfunctionaris nog niet om tot een oplossing te komen, dan word je doorverwezen naar de Geschilleninstantie van de Koepel Alternatieve Behandelwijzen (KAB, de koepelorganisatie waar NVTCG Zhong onder valt). Is er volgens hen sprake van ernstig wangedrag van de zorgaanbieder, dan word je gevraagd je zaak in te dienen bij het tuchtcollege. In zeer ernstige gevallen wordt het gedrag gerapporteerd aan de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd.